На підставі закону "Про захист прав споживачів" зробити обмін або повернути придбаний товар, у тому числі техніку Apple, можливо протягом 2 тижнів (14 діб). Відлік починається з наступного дня після оформлення покупки. Обміняти та повернути можна тільки нову техніку або аксесуар, який має презентабельний вигляд, тобто не порушена робота ПО і відсутні:

  • відколи;
  • подряпини;
  • потертості й інше.

Повинні бути повністю збережені зовнішній вигляд і технічні властивості. Товар можна обміняти на схожий в разі, якщо він не задовольняє покупця за розміром, відтінком, формі або будь-якими іншими ознаками.

 

Що потрібно для повернення техніки

  • Гарантійний талон від виробника, що видається покупцеві під час отримання товару.

  • Документ, який підтверджує оформлення покупки (чек).

  • Всі аксесуари, що йдуть в комплекті разом з пристроєм.
  • Паспорт на придбану техніку.

 

Як здійснюється гарантійне обслуговування і що для цього потрібно

Якщо техніка перестала функціонувати не через покупця або виник інший гарантійний випадок, зверніться в наш Сервісний центр за адресою: вул. Казимира Малевича, 86Г оф. 9, тел. 044 581-47-47. Для здачі товару фахівцям вам потрібно надати:

  • Гарантійний талон від виробника, який підтвердить термін дії гарантії.

  • Чек, що підтверджує оплату.
  • Придбану техніку, можна в неповному комплекті, якщо гарантійне обслуговування не пов'язане з комплектацією.
  • Паспорт від виробника на придбану техніку.

Увага! Період дії гарантії залежить від виду придбаного товару! Вся інформація вказується в гарантійному талоні до техніки.

Обслуговування проводиться фахівцями нашого Сервісного центру, якщо виникли несправності або інші невідповідності з вини виробника. Роботи включають в себе безкоштовне відновлення техніки протягом гарантійного періоду, зазначеного в талоні.

 

Коли гарантійне обслуговування не проводиться

  • Якщо на техніці виявлені механічні або інші пошкодження, які могли виникнути через будь-які дії покупця.

  • Товар пошкоджений внаслідок попадання всередину механізмів сторонніх предметів, рідин або в разі, коли виріб експлуатувався в умовах екстремальних температур.

  • Техніка вийшла з ладу через перепад напруги в електромережі.
  • Пристрій використовувався не за призначенням або були порушені правила експлуатації.
  • Покупець самостійно намагався ремонтувати товар, наприклад, розкривав і заміняв якісь компоненти.
  • Товар був пошкоджений через вплив стихійного лиха, тобто якогось природного явища.

 

У нашій компанії готові організувати для вас не тільки гарантійне, але й післягарантійне обслуговування. Якщо гарантійний термін на пристрій закінчено, але спостерігаються збої в його роботі, зверніться в наш Сервісний центр за адресою вул. Казимира Малевича, 86Г оф. 9, тел. 044 581-47-47.